2013/05/21

Papperspåsar

Igår provade jag att göra små papperspåsar ur senaste numret av 101 idéer. De blev jättebra, perfekta att använda som små presentpåsar!

















Den lilla påsen dekorerade jag med en liten uggla och en "ram" runt. Jag använde ett halvt A5 till själva påsen.


















  Den mellanstora påsen vek jag av ett A5 (halvt A4) och dekorerade också den med en uggla. Runt omkring satte jag halva pärlor och ritade små prickar i olika storlekar med en rosa penna.


















Till den stora påsen använde jag ett helt A4. Som  dekoration klippte jag ut två rundlar i olika storlek ur mönstrat papper. I den lilla cirkeln stansade jag med en fjärilsstans så det blev som "vingar". Runt den stora ritade jag lite olika streck och klistrade fast den lilla cirkeln i mitten.

















                                                                //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...