2013/06/17

Veckans naglar

Förra veckan köpte jag ett nytt nagellack från L`oreal att ha på skolavslutningen. Föst var jag lite tveksam till att köpa det eftersom jag hade ett innan som var riktigt dåligt, torkade långsamt, täckte dåligt och andra gången jag använde det så hade det börjat torkat och blivit "segt". Men det här var riktigt bra! Behövde bara måla två lager, torkade superfort och höll ganska bra. Tyckte det var lite tråkigt med bara enfärgade naglar så jag målade dit några vita blommor också.

















Nu under sommaren kommer jag nog inte lägga upp veckans naglar varje måndag eftersom jag inte orkar måla naglarna varje vecka. På torsdag kommer det upp midsommarnaglar!
                                                                      //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...