2013/09/16

Veckans naglar

Mycket i skolan förra veckan så det var lite tomt här på bloggen, men nu är jag tillbaka! Det börjar synas lite gula löv här och där så den här veckan blev naglarna lite höst-inspirerade.















Det gröna lacket kommer från Depend, köpte det förra året. Helt okej lack, täcker på två lager, torkar hyfsat fort men hållbarheten är inget vidare. Löven är målade med akrylfärg, syns knappt någon skillnad men det lilla lövet högst upp är lite ljusare än dem andra.

















Om man som jag älskar hösten är den här lackningen perfekt. Jag älskar att kunna sitta inomhus och pyssla medan man lyssnar på regnet som slår mot fönstret. Enda nackdelen är väl att det blir dåligt fotoljus, haha!

















Om ni har förslag på något ni vill att jag ska måla på naglarna, kommentera eller mejla så ska jag se om det går att fixa!
                                                               //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...