2013/10/14

Veckans naglar

Den här veckan hade jag egentligen tänkt att visa det andra lacket jag köpte. Tyckte det var lite tråkigt på egen hand så tänkte att jag skulle piffa till det med lite vattenmarmorering på några naglar. Jo tjena... Blev ännu värre eftersom inget av lacken jag tänkt använda funkade till marmorering så det blev bara mörkt och tråkigt. Kan sammanfatta det som att ni får de det lacket en annan vecka helt enkelt, haha!
  Istället får ni se första gången jag provade vattenmarmorering i somras. Blev helt okej för att vara första gången tycker jag, har provat en gång till men det fastnade aldrig på bild.
















Jag använde vitt, ljuslila och lite mörkare lila lack. Båda de lila lacken är från Depend och jag måste säga att jag tycker att Depends lack funkar bra till marmorering, i alla fall de jag har testat. Vissa lack flyter inte ut över huvud taget och stelnar direkt så man inte hinner använda det så man får prova sig fram ett tag innan man kommer på vilka som funkar.

















                                                        //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...