2013/11/21

Veckans naglar

Redan torsdag och inte ett enda inlägg än. I måndags krånglade internet och sen hann jag helt enkelt inte. Men bättre sent än aldrig, eller hur? ;)
   Den här lackningen är en sån som jag trivs otroligt bra i, trots att den är jättevårig när det nästan är vinter. Mintgrönt, rosa och prickar, väldigt mycket jag!

















Jag ber om ursäkt för att jag missade att städa runt naglarna, det syns alltid mer på bilder än i verkligheten.
Det mintgröna lacket kommer från Viva la Diva och är ett av mina favoritlack, trots att det kräva tre-fyra lager för att det ska täcka. Det ljusrosa är från Paris Memories, det mörkrosa från Kubiss och det vita är från Claudia.

















Prickarna är gjorda med huvudet på en knappnål som jag satt fast i suddgummit på en blyertspenna så att den blir lättare att hålla i. Ränderna är målade med en tunn pensel.

















                                                      //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...