2013/11/25

Veckans naglar

Åter till Depend-lacken jag köpte för någon vecka sen. Den här gången testade jag nr 377, vet inte riktigt vad jag ska kalla färgen men man kan nog beskriva det som dammigt varmlila?!

















Täcker fint på två lager, tyvärr torkar det långsamt och hållbarheten är inget vidare, som de flesta Depend-lacken. På bilderna har det redan hunnit bli lite skavt :( På ringfingrarna målade jag ett guld-glittrigt lack, också det från Depend. Tror jag målade två lager av det också.

















 Jag gillar färgen på lacket, det jag tycker är tråkigt är att hållbarheten är så dålig. Att måla ett glitterlack på ett finger är ett snabbt sätt att piffa till en lackning som blir riktigt snyggt!

















                                                 //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...