2013/10/22

Veckans naglar

P.g.a internetkrångel fick det bli veckans naglar idag istället. De här naglarna gjorde jag på min kompis för någon dag sen. Aztek nails blev det och jag tycker resultatet är helt okej! Det är i alla fall lättare att måla på någon annan än sig själv...






















Bilderna blev visst på fel håll, vet inte hur man fixar det och har inte tid att ta reda på det just nu heller så ni får leva med det.






















Det svarta är målat med akrylfärg och smal pensel, resten med nagellack. Är det någon färg ni vi vill veta vilket nagellack det är så är det bara att fråga!



















Hur mina naglar ser ut sparar jag till nästa vecka när det blir halloween-tema...;)
                                                  //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...